Odpowiedz na:

Start › Forum › Odpowiedz na:

#363438
Anonimowy
Gość

Czy dobrowolne zwolnienia w Orange dotyczą już wszystkich pracowników? I dlatego nie ma kto obsługiwać skarg i reklamacji.

Szanowne ORANGE(16.02.2016)

W dniu 15.02.2016 o godz. 14.54 bezpodstawnie pobrana została z mojego konta głównego kwota wynosząca: 21,62 zł na transmisję danych. Pomimo aktywnego i z dostępnym limitem „pakietu 1GB na próbę”

-W związku z tym żądam natychmiastowego zwrotu 21,62 zł na mojego konto główne.
-Dodatkowo zadośćuczynienie w kwocie 100zł przelane na moje konto główne, ponieważ zostałem pozbawiony całkowitej możliwości wykonywania połączeń, sms-ów, mms-ów, itp. z mojego numeru telefonu z winy działu technicznego sieci ORANGE.

Już wielokrotnie zgłaszałem źle działającą lub niedziałającą wcale promocje „1GB na próbę” i zostałem zapewniony, że usługa ta zostanie naprawiona niezwłocznie. Jak widać dział techniczny nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Za co powinien być odpowiednio potraktowany finansowo.

Dajecie mi coraz więcej powodów do odejścia i zasilenia szeregów konkurencji.